Studiując na kierunku psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej nabędziesz szereg praktycznych umiejętności dotyczących:
- skutecznego tworzenia kampanii marketingowych,
- prowadzenia badań marketingowych,
- pozycjonowania marki,
- tworzenia przekazów reklamowych.
Wszystko to w oparciu o głęboką wiedzę psychologiczną.
Jaką wiedzę można nabyć?
Studia w tym kierunku oferują szeroki wachlarz wiedzy o funkcjonowaniu współczesnych mediów. Dodatkowo poruszany jest aspekt prawa medialnego w wielu krajach.
Co więcej, specjalność w tym kierunku rozwija własne talenty medialne.
Zajęcia prowadzą doświadczeni praktycy związani z agencjami medialnymi, marketingowymi i reklamowymi.
Jakie przedmioty są realizowane na kierunku psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej?
Mnogość przedmiotów zaskakuje. Jednak do tych najciekawszych zaliczyć można:
- Biomedyczne podstawy zachowań ludzkich,
- Psychiatrię,
- Mózgowe mechanizmy funkcji umysłowych,
- Psychologię procesów poznawczych,
- Psychologię emocji i motywacji,
- Pamięć i uczenie się,
- Psychopatologię,
- Coaching i mentoring,
- Doradztwo zawodowe w edukacji i służbach zatrudnienia,
- Projektowanie ścieżki kariery,
- Psychologię przywództwa.
Kierunek oferuje Collegium Humanum-Szkoła Główna Menedżerska z siedziba w Warszawie.