Psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej

Studiując na kierunku psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej nabędziesz szereg praktycznych umiejętności dotyczących:

  • skutecznego tworzenia kampanii marketingowych,
  • prowadzenia badań marketingowych,
  • pozycjonowania marki,
  • tworzenia przekazów reklamowych.

Wszystko to w oparciu o głęboką wiedzę psychologiczną.

Jaką wiedzę można nabyć?

Studia w tym kierunku oferują szeroki wachlarz wiedzy o funkcjonowaniu współczesnych mediów. Dodatkowo poruszany jest aspekt prawa medialnego w wielu krajach.

Co więcej, specjalność w tym kierunku rozwija własne talenty medialne.

Zajęcia prowadzą doświadczeni praktycy związani z agencjami medialnymi, marketingowymi i reklamowymi.

Jakie przedmioty są realizowane na kierunku psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej?

Mnogość przedmiotów zaskakuje. Jednak do tych najciekawszych zaliczyć można:

  • Biomedyczne podstawy zachowań ludzkich,
  • Psychiatrię,
  • Mózgowe mechanizmy funkcji umysłowych,
  • Psychologię procesów poznawczych,
  • Psychologię emocji i motywacji,
  • Pamięć i uczenie się,
  • Psychopatologię,
  • Coaching i mentoring,
  • Doradztwo zawodowe w edukacji i służbach zatrudnienia,
  • Projektowanie ścieżki kariery,
  • Psychologię przywództwa.

Kierunek oferuje Collegium Humanum-Szkoła Główna Menedżerska z siedziba w Warszawie.